2009. december 21., hétfő

Színes programok, változatos esték

A Duals iroda havonta több programot szervez, ahol lehetőség van a klubtagok közötti kötetlen ismerkedésre. Vacsoraestjeinken táncolni is lehet, bowlingestjeinken pedig egy játékos bowlingverseny keretében ismerkednek a társkeresők. Koncertekre, vagy színházi előadásokra is elmegyünk. Vállalkozó szellemű klubtagjaink akár egy kerékpártúrán is résztvehetnek.

Ha Ön érdeklődik programjaink iránt, keressen fel bennünket!
www.duals.hu
Duals Társkereső Klub

2 megjegyzés:

  1. Én még viszonylag friss tagja vagyok a Duals Társkereső Klubnak, viszont már egy pár rendezvényen részt vettem ahol rengeteg élménnyel gazdagodtam. Ott voltam például szeptemberben a bowling estén, ahol felejthetetlen estét töltöttem a Duals Társkereső Klubbal, és nem mellesleg nagyon jól éreztem magam. De erről az estéről már valaki csinált részletes beszámolót ezért ha érdekel ez az este akkor olvassátok el, szerintem érdemes! Akkor is ha új tag vagy, mert így betekintést nyerhetsz a programokban, akkor is ha ott voltál, mert szerintem jó visszaemlékezni ezekre a közös programokra!

    www.duals.hu/Bowlingest--2009--szeptember

    VálaszTörlés
  2. Sok társkeresőben jártam már ezelőtt.Én főleg programokat kerestem, ahol együtt bulizhatok
    szingli pasikkal, és így könnyedén ismerkedhetek. A Duals Társkereső havonta több programot szervez sőt, szóltak mindig,
    hogy időben jelentkezzem, nehogy lemaradjak, mert jelentkezési sorrend van.

    VálaszTörlés

Megosztás