2011. szeptember 13., kedd

Edina és József esküvője


Kedves Tímea!

Ezúton is szeretnék köszönetet mondani Neked a lehetőségért, hogy megismerkedhettem Józseffel. Én még kezdő Duals-os voltam, neki pedig éppen akkor járt le a tagsága, amikor két éve április végén találkoztunk. Ezután következtek a májusi romantikus randevúk, fülig beleszerettünk egymásba. Ment minden a maga álomszerű útján, mintha egy lányregényt olvastam volna. Idén júniusban tartottuk a mesébe illő esküvőnket a Héderváry kastélyban. Hamarosan pedig igazi családdá válunk, amire mindig is vágytam, hiszen két pocaklakó rosszalkodik bennem. József felhőtlenül boldog, sokat viccelődik, hogy a Duals-ban „egyet fizet hármat kap akcióban” vett részt, mivel a pocaklakók is lányok lesznek! Szívből kívánom a tagoknak, hogy hasonlóképpen megtalálják a boldogságukat.

Neked nagyon sok sikert kívánok a munkádhoz.

Sok szeretettel,

Edina és József

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás