2010. június 10., csütörtök

Sárkányhajózás

Tegnap proaktív, sportos csapatunk sárkányhajózni ment a Kopaszi gátra.

A sárkányhajó egyébként egy hagyományos terv alapján megépített 12,5 m hosszú vízi jármű, melyet elöl sárkányfej, hátul pedig sárkányfarok díszít. Az evezés technikája könnyen, gyorsan elsajátítható, nekünk is sikerült :).
A dobos adta ritmusra 20 ember együtt evez egy hajóban, egy célért!

A hangulat kiváló volt köszönhetően a kedélyes társaságnak!

Köszönjük, hogy eljöttetek, várunk mindenkit szeretettel jövő héten is!

4 megjegyzés:

  1. Egyik hölgy résztvevőnktől a következő levelet kaptam:

    „Kedves Tímea!
    Köszönöm, hogy végül meggyőztél, hogy elmenjek a sárkányhajózásra.
    Izgalommal készültem a délutánra, hiszen még sosem vettem részt hasonló programon. Nem vagyok nagy sportoló, de ezt az evezést én is könnyen megtanultam. Mondanom sem kell, volt ott egy igencsak kellemes kinézetű úriember, akivel többször is találkozott a tekintetünk a gyülekező során.
    Titokban megkértem Tímeát, hogy ültess mellé - így is történt. A hajózás nagyon kedélyes hangulatban telt, minek köszönhetően gyorsan szóba elegyedtünk evezőtársammal. Rendkívül szimpatikusnak találtam, és gondolom ez kölcsönös, mivel az edzés végén elkérte a telefonszámomat. Nagyon várom a következő találkozásunkat, és igazán örülök, hogy hallgattam Rád és eljöttem hajókázni.
    Ez egy ígéretes randi lesz :) E”

    VálaszTörlés
  2. Én is voltam ezen a sárkányhajózáson! Nekem nagyon tetszett: én is többek közt kezdő voltam sárkányhajózásból, úgyhogy sorstársaimmal együttes izgalommal vártuk a vízre szállás! Az új élmények sikeresen összekovácsoltak minket. A mai napig tartjuk a kapcsolatot, és úgy érzem, már a barátaimnak hívhatom őket!

    Barna

    VálaszTörlés
  3. A Sárkányhajózást nagyon jó programnak tartom, mert a hajóban a párkeresők együttes lendülettel haladnak egy cél felé (mint a partner találás felé), és nem mellesleg mellette felszabadultan lehet ismerkedni.

    VálaszTörlés
  4. A cél felé ti haladtok. Tőletek függ minden.
    Mi csak a lehetőséget teremtjük meg!
    Sportolás közben ismerkedni talán a legkönnyebb. Kell próbálni! :-)

    VálaszTörlés

Megosztás